Workland, Ayrıcalıklar Dünyası

Paylaşımlı Ofis | İş dünyasının merkezi Maslak’ta, işinizi kurabileceğiniz, haftaiçi 09:00-18:00 saatleri arasında
kullanabileceğiniz ortak çalışma alanı içeren paylaşımlı ofisler Workland’de!

Sizin için seçilen konforlu, ergonomik mobilyalar, günlük temizlik, gün boyu yararlanabileceğiniz çay-kahve ikramları ve yüksek hızda fiber internet ile minimum maliyetle işinizi büyütün. Açık ofis sistemimizle şehrin merkezindeki lüks plaza adresinden, posta-kargo-telefon karşılama hizmetinden yararlanır ; tam donanımlı ve yüksek teknolojiye sahip toplantı odalarında aylık 1 saat ücretsiz kullanım hakkına sahip olursunuz.

Aidat, stopaj, elektrik, su, internet faturası, sekreter-temizlik personeli gibi ekstra masraflarınız olmadan yalnızca işinize odaklanabileceğiniz paylaşımlı ofis sisteminde işiniz için en iyi yatırımı alanında en uygun fiyatla yapın!

Paylaşımlı Ofis fırsatlarından faydalanmak için bizim hemen iletişime geçin!

https://www.instagram.com/accounts/login/?next=/worklandtr/

İletişim Formu




Gizlilik politikası kapsamında kişisel verilerimin işlenmesini kabul ediyorum
*Lütfen kişisel veri onayını işaretleyiniz.

Workland’de Paylaşımlı Ofis Kiralamanın Avantajı Nedir?

  • Bir işletme için gerekli tüm donanım ve alt yapı hazırdır, vakit kaybı yaşamazsınız.
  • Hemen çalışmaya başlarsınız.
  • Ayrıca stopaj ödemezsiniz, kira ödemeniz karşılığı alacağınız faturayı gider
    olarak gösterebilirsiniz.
  • Elektrik, su, ofis aidatı, temizlik, ısıtma-soğutma gibi genel giderleri düşünmez, sadece işinize odaklanırsınız.
  • Esnek alanlar ile işinizin gelişimine göre adres değişimine ihtiyaç duymadan daha büyük ofisleri seçebilirsiniz.
  • İster kendi hattınızı, ister size özel tahsis edilecek hatlardan birini kullanabilirsiniz. Sözleşme sonrasında numaranızı devralarak kullanmaya devam edebilirsiniz.
  • Ofis tadilat veya dekorasyon masraflarıyla ilgilenmezsiniz.
  • Ofis bedeli dışında başka sabit ücretiniz olmaz.Misafirleriniz güler yüzlü Workland ekibi tarafından karşılanır ve ağırlanır.
  • Şehrin merkezindeki lüks plaza olanaklarından faydalanır, müşterilerinize
    daima prestijli bir imaj sunabilirsiniz.
  • 24 saat kapalı devre kamera sistemi ve alarm sistemi ile güvenliğiniz emin ellerdedir.
  • Hızlı internet bağlantısından ücretsiz yararlanırsınız (Fiber 100 mpbs bağlantı).
  • Günlük temizlik ve haftalık detaylı temizlik Workland ekibi tarafından yapılır.
  • Posta ve kargolarınızın teslim alınıp muhafaza edilmesi, dilediğinizde farklı bir adrese yönlendirilmesiyle uğraşmazsınız.
  • Tam donanımlı ve yüksek teknolojiye sahip toplantı odalarına sahip olursunuz.
  • Büyük bir iş ağının bir parçası olursunuz.
  • İşinize özel çözümler sunan deneyimli ekipten faydalanabilirsiniz.
  • Sekreter-servis elemanı gibi ekstra personel istihdam etmez, bunun
    maliyetlerini üstlenmezsiniz.
  • Ücretsiz otopark ile güne başladığınız andan itibaren sadece işinize
    odaklanırsınız.

Eclipse Maslak:

Maslak mah. Sanatkarlar sok. No:2 Eclipse Maslak Sitesi E blok Kat.5/9 Sarıyer/İstanbul

E:info@workland.com.tr
T:444 1 539
T: 0533 051 4624

Workland hakkında detaylı bilgi almak için lütfen bize ulaşın.

Paylaşımlı Ofis

Paylaşımlı ofis nedir?

Ortak Ofis nedir

Paylaşımlı ofis kısaca; kalabalık çalışma takımlarıyla alan kaybı yaşamaksızın etkili çalışma alanı kullanma yöntemi olarak tanımlanabilir. 

coworking nedir

‘’Coworking space’’ tanımlamasından Türkçeye çevrilen ortak ofis, şirket kadrolarının kalabalıklaşması ve buna bağlı olarak ofis ortamında yaşanan yoğunluğa çözüm olarak ortaya çıkmıştır.

Paylaşımlı Ofis Avantajları

Neden ortak ofis Tercih etmeliyim?

Ofis kiralama konusunda esneklik sağlar. Şirket kadrosu genişlediğinde ihtiyaç duymanız halinde ortak ofis kullanım alanınızı genişletebilirsiniz. Ofis kiralama masraflarınızı azaltabilirsiniz.

Paylaşımlı Ofis Hizmetleri Nelerdir? Neleri Kapsar?

Paylaşımlı ofisler sayesinde ofis giderlerinizi minimize edebilirsiniz. Nitekim internet bağlantısı, tamiratlar, otopark ücretleri, temizlik, ofis ekipmanları ve sekreterlik hizmeti gibi ekstra ofis giderleri aylık ödemelere dahil olur. Bu durum da uzun vadede şirket bütçenize olumlu olarak yansır. Yeni iş bağlantıları kurmanıza olanak sağlar.

Ortak Ofislerde Sunduğumuz Ayrıcalıklar

 Ortak çalışma ofislerinde hem kendi alanınızdan hem de farklı iş alanlarından kişilerle iletişim halinde olmanız, network genişletme konusunda size fayda sağlayabilir. Nitekim ortak ofisin diğer üyeleriyle yüksek etkileşim imkanı sağlayan ortak ofislerde lansman partileri, workshoplar ve benzeri etkinlikler aracılığıyla benzer sektörlerden insanlarla tanışabilir ve yeni iş fırsatları geliştirebilirsiniz. Tek başına çalışmaktan sıkılanlara alternatif sağlar. Freelance çalışanların ortak sorunlarından bir tanesi, bir süre sonra tek başına kafelerde ve evlerde çalışmaktan sıkılmaya başlamaktır. Bu noktada paylaşımlı ofisler freelance çalışanlara avantaj sağlar. Nitekim tek başınıza ortak çalışma alanlarına katılabilir; çalışmalarınızı daha sosyal bir ortamda, minimum masraflarla devam ettirebilirsiniz.

Paylaşımlı ofis için seçerken dikkat edilmesi gerekenler

  • Yapılacak sözleşmede fiyata nelerin dâhil olduğuna çok dikkat edilmelidir.
  • Networke dikkat edilmelidir.
  • Kurum bedeli ya da depozito alıp almadığına dikkat edilmelidir.
  • Ek hizmetler nelerdir
  • Ofis kullanımında saat sınırlaması var mı, incelenmelidir.
  • Ofisler ne sıklıkta temizleniyor, sorulmalıdır.
  • Toplantı odaları kullanımı şartları sorulmalıdır.

 

Workland Paylaşımlı Ofis Avantajları 

  • Bir işletme için gerekli tüm donanım ve alt yapı hazırdır, vakit kaybı yaşamazsınız.
  • Hemen çalışmaya başlarsınız.
  • Ayrıca stopaj ödemezsiniz, kira ödemeniz karşılığı alacağınız faturayı gider
    olarak gösterebilirsiniz.
  • Elektrik, su, ofis aidatı, temizlik, ısıtma-soğutma gibi genel giderleri düşünmez, sadece işinize odaklanırsınız.
  • Esnek alanlar ile işinizin gelişimine göre adres değişimine ihtiyaç duymadan daha büyük ofisleri seçebilirsiniz.
  • İster kendi hattınızı, ister size özel tahsis edilecek hatlardan birini kullanabilirsiniz. Sözleşme sonrasında numaranızı devralarak kullanmaya devam edebilirsiniz.
  • Ofis tadilat veya dekorasyon masraflarıyla ilgilenmezsiniz.
  • Ofis bedeli dışında başka sabit ücretiniz olmaz. Misafirleriniz güler yüzlü Workland ekibi tarafından karşılanır ve ağırlanır.
  • Şehrin merkezindeki lüks plaza olanaklarından faydalanır, müşterilerinize
    daima prestijli bir imaj sunabilirsiniz.
  • 24 saat kapalı devre kamera sistemi ve alarm sistemi ile güvenliğiniz emin ellerdedir.
  • Hızlı internet bağlantısından ücretsiz yararlanırsınız (Fiber 100 mpbs bağlantı).
  • Günlük temizlik ve haftalık detaylı temizlik Workland ekibi tarafından yapılır.
  • Posta ve kargolarınızın teslim alınıp muhafaza edilmesi, dilediğinizde farklı bir adrese yönlendirilmesiyle uğraşmazsınız.
  • Tam donanımlı ve yüksek teknolojiye sahip toplantı odalarına sahip olursunuz.
  • Büyük bir iş ağının bir parçası olursunuz.
  • İşinize özel çözümler sunan deneyimli ekipten faydalanabilirsiniz.
  • Sekreter-servis elemanı gibi ekstra personel istihdam etmez, bunun
    maliyetlerini üstlenmezsiniz.
  • Ücretsiz otopark ile güne başladığınız andan itibaren sadece işinize
    odaklanırsınız.

Paylaşımlı ofis İstanbul Avantajları

İstanbul birçok farklı sektöre ait firmanın olduğu bir şehirdir. Paylaşımlı ofis imkanıyla network geliştirme şansını elde edebilirsiniz.

Paylaşımlı Ofis Fiyatlandırması Nasıl Yapılır?

Paylaşımlı Ofis maliyetlerine neler dahildir?

Aidat, stopaj, elektrik, su, internet faturası, sekreter-temizlik personeli gibi ekstra masraflarınız olmadan yalnızca işinize odaklanabileceğiniz ofis sistemidir.

Paylaşımlı Ofis maliyetlerine ekstra bir ödeme yapmam gerekir mi?

Paylaşımlı ofis maliyetlerine ekstra bir ödeme yapmanız gerekmez.

Paylaşımlı Ofis ödemeleri nasıl yaparım?

 Altı aylık veya bir senelik sözleşmeler ile süreç devam eder. Aylık ödemeyi veya peşin ödemeyi tercih edebilirsiniz.

Sizinle Tanışmak İstiyoruz

Workland’in Ayrıcalıklı Dünyasında sizin de ofisiniz olsun!

TEKLİF ALIN